Museu d’Art Contemporani MACVAC (Vilafamés)
05/09/25 _
El pròxim divendres 5 de setembre interpretaré la suite op.14 de Bartók als preludis del festival ARC CLÀSSICA a Vilafamés, com a obertura al concert del gran mestre Josep Colom.
05/09/25 _
El pròxim divendres 5 de setembre interpretaré la suite op.14 de Bartók als preludis del festival ARC CLÀSSICA a Vilafamés, com a obertura al concert del gran mestre Josep Colom.
01/03/25 _ El llibret de la Gaiata nº6 “Farola-Ravalet” de Castelló dedica enguany un espai destacat a la figura del pianista Miguel Pascual, en reconeixement a la seua trajectòria i aportació al panorama musical de la província. Amb aquesta inclusió, el llibret reafirma la seua vocació de difondre el talent local i de posar en valor…
Miguel Pascual ha estat guardonat amb una de las prestigioses beques que concedeix la Fundació Ferrer-Salat a la excèlencia musical per formar-se en el Conservatori Superior de Música del Liceu de Barcelona durant els cursos 2023 – 2027
13/10/24_ El pròxim dia 13 d’ Octubre tindré el plaer de participar en el Festival Internacional de Música que s’organitza durant el mes d’ Octubre en les localitats de Piera i Hostalets de Pierola (Barcelona)
16/04/26 _ El pròxim dijous dia 16 d’Abril a les 19:00 se celebrarà un recital de piano a la sala Orquestra del Conservatori Superior de Música del Liceu de Barcelona, on interpretaré la Sonata op. 10 n.º 2 de L. van Beethoven. Vos esperem.
9/11/2025 _ El proper diumenge 9 de novembre he estat convidat a participar en l’acte commemoratiu de l’aniversari de la Subdelegació de Defensa que tindrà lloc a l’Auditori i Palau de Congressos de Castelló a les 18:00. Per a l’ocasió, inerpretaré la Balada n.º 3 en la bemoll major op. 47 de Frédéric Chopin.
26/12/24_ Serà per mi un plaer oferir un concert de Nadal al Reial Casino Antic de Castelló el dia 26 de desembre a las 19:00, on interpretaré un repertori variat amb obres del Pare Soler, J.S. Bach y E. Granados. Finalitzaré l’actuació amb la meua composición més recent: Variacions sobre un tema de Matilde Salvador….